5 Nisan 2011 Salı

Bir yarım aklın kuyusunda, öbür yarım aşkın kuytusunda...Cennet ve cehennem arasında...

Bir yarım aklın kuyusunda, öbür yarım aşkın kuytusunda...

Cennet ve cehennem arasında...

Ucu sırattan geçen bir uçurum kenarında...

Ârâfta.... Ârâfın da arasında...

...Ar ve Af yarasında...


Bitecek herşey, Birgün herşey bitecek. Yorgunsun,dilsiz ve kimsesiz Ruhunun derinlerinde bir fırtına esecek. Dokunsa yüreğine bir nefes, Ömür bitecek.. Susacak karanlık düşler Kesilecek sağnak yalnızlık Düşlerden dört mevsim küsecek Ellerine gülfesan, Ömrüne beşinci mevsim düşecek...

(alıntı)


Yüzüm olmasa da... Vurur da geçer gönlüme hep, ezici pişmanlıklar..

Açılır ellerim duâya dururum…! Bir halsizlik, bir ürkeklik, bir mahçupluk içindeyim.

Susarım, sadece Sana’dır (Cellellahu) bükük boynum…

Bakamam semâna; Utanıyorum…

Ne büyük bir ateştir ki bu,Hadsiz yanıyorum…

Avuçlarımda gül birikmişti Sen’i (Cellellahu)sevince,

Şimdi dikenlere döndüler günahlarımla, Kanıyorum…

Sızlanırım hep, ağlarım günahlarıma; Pişmanım bütün yaptıklarıma... Yüzüm yok belki ama; Yok ki başka bir yer gideyim.

Yüzüm olmasa da geldim kapına Ey Rabbim(Cellellahu)!

Hükmedip cehennemine atarsan, Rab (Cellellahu) Sen’sin, hakkındır…

Lütfedip Rahmetine sararsan, Rahman (Cellellahu) Sen’sin şanındır…

Ve bu son demde,Yüzsüzüm, ama yine de kapına geldim…

Güçsüzüm, ateşin sinede affına geldim…

Rabbim, bir yol buldur

Sana doğru, bir yol Sana gelen..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder