25 Ocak 2011 Salı

Senin aşkında, senin aynanda evvelâ kendimi göreyim...





BANA SEVGİNİ SÖYLE...

Bana sevgini söyle.
Bana aşkını söyle.
Senin aşkında, senin aynanda evvelâ kendimi göreyim.
Kendi güzelliğime hayran olayım. Ne kadar güzel yaratılmış olduğumun farkına varayım.

Ben ağlayayım ve sen bana, ne kadar güzel ağlıyorsun, gözyaşların ne kadar güzel, de. Bana sonsuzluğa dair bir şey söyle.
De ki varlığıma, de ki varlığına, de ki mutlak olana açılan yollara inancım pekişsin.

De ki varlığından haberdar olayım. Güzel başını tahta bir rahleye dayayarak sen de ağla.

Var olmuş olduğundan ve dahi var olmuş olacağından emin olayım.

Binbir türlü çeşitlemesine dalarak âlemin evvelâ, binbir merhalesinden, binbir vadisinden geçerek;

var olmayanın gözle görülmeyenin mutlak güzelliğinde bulalım kendimizi.

Ve öyle bir an gelsin ki varlarla yetinmeyerek artık, yoklukları seçelim.

Aynalarda görünmez olalım.
Şimdi hattat, şimdi bana aşkını söylemelisin.
Şimdi bana sevgini söylemelisin.


Nazan BEKİROĞLU / Nun Masalları



بسم الله الرحمن الرحيم

Dedim: Ne güzelsin Yâr...
Dedi: Güzelliğim neydi ki;
Dedim:Yüreğini görmekti gözlerine dalmaktı, içindeki Aşk/ı bulmaktı...
Dedi: Aşk neydi Yâr...
Dedim: Gönlüme seni düşürene dua edip O'nun Aşk/ını bilmeden seni bulmaktı Yâr...
Dedim: Buldun mu...?
Dedi: ELHAMDÜLİLLAH O'nu bulmadan, seni bulsam AŞK olmazdı Yâr...
(alıntı)

Mahcubum Ya RAB!..
Aşk, dalgalandığın zamanın içindedir ki sonrasında arayışın biter ve durulursun.

Durgunluğunun sebebi yorgunluk değil, olgunluktur…
Ve sonrası koca bir deryada sakin ilerleyişler…
Ayakları sağlam basan bir sevgi…

Onurlu duruşuyla hayran bırakan duygular, doğru ve yerinde haller…
Büyümüş, katmerleşmiş, olgunlaşmış, pişmiş...

sevgileri yeşertmek için önce aşk ile bakmak lazım, her ne yöne bakılacaksa…

Emine Batar



Copyright ©2011 KARDELEN™



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder