21 Ocak 2011 Cuma

"....Yüreğimin bir ucundan diğer ucuna hicretteyim şimdi..."





...''Abdest Almak 1 Dakika, Namaz KıLmak 5 Dk. Sonrasındaki Huzur"...

Secdeye özen borçluyum... Secdeye özür borçluyum... Secdeye ömür borçluyum...


Aklına yanlızlık gelmesin,mesafeler yalandır.Acılar yüreğni daraltmasn,dünya imtihandr.
Sığın o'RABBE'ki cezası bile LUTFUNDANDıR...



بسم الله الرحمن الرحيم


‎"Sevgiliye" açılan pencereleri aramak kapıları aralamaktır ..
Bir nebze de olsa O'na yaklaşmak,yakınlaşmak ...Rabbim muhabbetiyle süslesin bizleri...(AMİN...)

Gül yüzünün açtığı lalezarda, bir solgun laledir yaralı gönlüm…
Hiç göremediğim o cemali, anlatılanların ötesinde bilemedim Efendim…


Emanete riayet edip yaratılışının maksat ve manasını idrak edip,
rızasını kazanma azim ve gayreti içinde olan kullarından eylesin...
…Rabbim, korktuğumuzdan emin.
Umduğumuza nail eylesin…Amin
ALLAH(C.C.) cümlemizden razı olur inş...
CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN...
KARDELEN

Mahcubum Ya RAB!..

Senin kudretinle canlandım,
Senin san'atınla süslendim,
Senin lütfunla güldüm.
Simdi bir duam daha kaldi mahşere sakladığım:
Beni gören gozleri ateşte yakma, Ya RABBİ…!!!"


Copyright ©2011 KARDELEN™



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder