15 Şubat 2011 Salı

‎"Eğer sağ elime güneşi,sol elime de ayı koysalar;vallahi ben bu davadan yine vazgeçmem."(EfendimizHz.MUHAMMED s.a.v.)



Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle...

بسم الله الرحمن الرحيم

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle...

Kardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim
Adın Can Muhammed(sav),
Can oldun,
kan oldun,
ten oldun,
nefes oldun
davanı idrak eden her varlığa.
Bir cümle çıkıyordu dudaklardan:
‘Anam, babam sana feda olsun Ya Resulallah!’.
Dünyaya ait ne varsa yok oldu gözlerden, gönüllerden senin sevdanla.
Ve fıtratımızdaydı aslında Hakk’a vurulmadıkça keşfedemediğimiz sevdan.
Yeryüzünde hiçbir varlık sevilmedi Senin kadar.
Bedende atan sen oldun, damarda akan sen.
Sevgi sen,
sevgili sen
Ya Habibullah!
Rabbim adıyla andı levhi mahfuzda adını.
Ya seni bilmeyen nasıl bilsin Mevla’yı?

Ey Rabbim bana cennetin kokusunu duyur ve onun ni'metleri​nden nasîblendi​r ...
ve bana ateşin kokusunu duyurma…
AMİN...
Avuçların açıldığı,
gözlerin yaşardığı,
ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu
bu gece dualarda birleşmek dileğiyle ...

KARDELEN

Dikenli tellerin ardından sana hasretle bakan
Bir çift gözüm ben
Bi adım kadar yakın olupta
Bir ömür kadar uzak olmak Ahh...
neden diye bunca sorular Ve aşk....
Kaybeden yok aslında aşkta bilirim
Blirimde ayılığın acısı onsuz geçen yıllar kayıp değl mi?
Sorular sorular Ve aşk...
Onsuz olupta onunlahayalleri paylaşmak
Bir ekmeği bölerken bile onu düşünü tebessüm etmek
En sevdiği su böreğinden yerken boğazında gözyaşıyla karışık bir düğümün olması
Menekşeleri okşarkan yüzünü hayal ederken yüreğine bıçakların saplanması
Acılar özlemler Ve aşk....
Bir imtihan buda bilirim
Sabır dönemindeyim İsyan edeceğim diye korkuyorum ya rabbim
Bu aşkı sen koydun kalbime almadığına göre vardır bir hayır diye
İşte huzurundayım yüreğim yaralı
İşte kalbim elim kolum bağlı çaresizce beklemekteyim ya sabır
Ve aşk.....

Haydi aşk ile çek bir salavat....
Kardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimAllahümme Salli Alâ Seyyidinâ MUHAMMED... Kardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim

Kıtmirinim,

Elimde bir gül ile geldim kapına.

Adın Gül Muhammed(sav),

Gül, aşkının adı;
gül, özleminin adı;
gül, kokunun adı
ve şimdi her diken sensizliğin matemi.
Elimde bir gül ile geldim kapına,
yüreğimde Sen diye büyüttüğüm.
Bilirim ki çevirmezsin kapından layık olmasam da.
Tüm kainatın hasretini getirdim bir gül ile.
Güle gül ile geldim. Peygamberim cananım!
Yüklendim bütün dünyamı,
pak ikliminde arındırmak muradım…
Bütün Gözler RESULULLAH'(Aleyhissalatü Vesselam)'ı Görsün...
Bütün Gönüller ''O''(Aleyhissalatü Vesselam)'nu Duysun...
Bütün Gözler ''O''(Aleyhissalatü Vesselam)'nun İçin Aksın...
Bütün Kalpler MUHAMMED (SallAllahu Aleyhi ve Sellem) Diye Atsın...
Bütün Yürekler ''O''(Aleyhissalatü Vesselam)'nun Sevgisiyle Yansın....
Es Salatu Vesselamu Aleyke Ya Resulullah...
Es Salatu Vesselamu Aleyke ve HabibAllah...
Es Salatu Vesselamu Aleyke Ya Seyyidel Evveline Vel Ahirin....

Bir davaya sevdalanmak insanı o davanın yolunda nâr-ıbeyzâ eder.
Vücudundan parçalar koparan kılıçlara karşı lâl kesilir Ebu Akil gibi.
Sevda vardır; Uhutda kırılan inciye bedel bütün dişlerini söktürür Veysele de,
aceb şu muydu yoksa bu muydu diye diye..
Sonra Nebiler Nebisinin (S.A.V.) Hırka-i Saadetlerini giyer bu sevda seyyahı. Nebiler Nebisi (S.A.V.) gönderir onu; bu kır çiçeklerinden başka râyiha duymamış Nebi Âşıkı Gül-ü Muhammediyi koklasın diye.
Sevda hasbî olursa muhakkak sevdiğine vâsıl eder insanı!
- Bülbül güle aşıktır ve mevsimi gelince gülşende birbirine kavuşturur Mevlâ onları..
- Tohumlar bahara, çiçekler meyveye, dallar yaprağa sevdalı gibi.
Ya bizler neye sevdalıyız acaba..? Bir an sonra sönecek yahut da elimizden uçacak fâni şeylere mi?
Bir rüzgâr gibi geçen temelsiz ömre mi? Yoksa nazarımızı süsleyen ve iştihamızı açan şeylerle bizleri aldatmaya çalışan dünyanın fani lezzetlerine mi?
Hayır, bizler Mevlâya (c.c.) sevdalıyız. Onun yolunda çöllere de düşsek tıpkı bir gedâ gibi rahmetini celbedinceye kadar Onun kapısında beklemeye kararlıyız...



Rabbim sıkıntıda olan ve Zulüm gören kardeşlerimize kurtuluş nasip eylesin İNŞALLAH.... İslam dünyasının sıkıntılarından zaferlerle çıkılmasını nasip eylesin İNŞALLAH...
‎"Sevgiliye" açılan pencereleri aramak kapıları aralamaktır ..
Bir nebze de olsa O'na yaklaşmak,yakınlaşmak ...Rabbim muhabbetiyle süslesin bizleri...(AMİN...)
Emanete riayet edip yaratılışının maksat ve manasını idrak edip,
rızasını kazanma azim ve gayreti içinde olan kullarından eylesin...
…Rabbim, korktuğumuzdan emin. Umduğumuza nail eylesin…Amin
ALLAH(C.C.) cümlemizden razı olur inş...
KARDELEN


''Dedim çok yalnızım, Dedin "Ben" sana yeterim.."amenna ve saddakna "
"Allahım! Bana senin sevgini, seni sevenin sevgisini, senin sevgine ulaştıraca​k olan her sevgiyi nasip et."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder