21 Şubat 2011 Pazartesi

Resûlullah efendimiz bir hadîs-i şerîfte buyurdu ki...


Resûlullah efendimiz bir hadîs-i şerîfte buyurdu ki:

“Kim ki öfkesinin gerektirdiği şeyi yapmaya muktedir olduğu hâlde yapmaz da öfkesini yenerse, kıyâmet günü Allahü teâlâ, onun kalbini hoşnutlukla doldurur...
Nefsi için kızan değil ALLAH rızası için susanlardan oluruz inşaallah…


Kardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim Kardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim


Ya Evvel, dilimi kalbimin önüne koy ki, kalbimden geçmeyenleri dilime değdirmeyeyim.

Ya Ahir, kalbimi dilimin ardında tut ki, dilime gelenleri kalbimden kaçırmayayım.

Ya Zahir, göründüğüm hali öyle eyle ki olduğumdan fazla görünmeyeyim.

Ya Batın, olduğum hali öyle eyle ki göründüğümden az olmayayım...

Kardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...♥♥♥“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder