21 Şubat 2011 Pazartesi

İki alem vardır...


İki alem vardır:
İlki varlık alemi,
ikincisi manâ alemi.
Varlık alemi gündüz gibidir, olanı biteni açıkça görürsün, kendini kolayca ele verir.
Manâ alemi ise gece gibidir, onu bulmak için mutlaka gönül ışığını yakman gerekir...

MEVLANA

Kardelen“...¦¦¦“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...¦¦¦“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...¦¦¦“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim

Ya ilâhi, beni sefil, oynak nefsime terk etme
Beni senden başkasıyla bir an bile hem-dem etme
Nefsimin hilelerinden bir tek sana sığınırım
Ben seninim her şeyimle, sen beni tekrar “ben” etme...
MEVLANA.

Kardelen“...¦¦¦“...Vuslatı mahşere sakladım kalbimKardelen“...¦¦¦“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim Kardelen“...¦¦¦“...Vuslatı mahşere sakladım kalbim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder