21 Şubat 2011 Pazartesi

Gönül ile aklı koydum kafese...


Kitlendi tüm kapılar Yalnız Allah’a açık Ötekiler mihnetli, zorlasam açılmıyor.

Bana senden başkası,... gereksiz diyor âşık, Yaratanın takdiri, hükmünden kaçılmıyor...



Gönül ile aklı koydum kafese..
Biri "ümit" diyor,biri "kes" diyor..
Çırpındıkça kaldım nefes nefese,
biri "dayan" diyor, biri "pes" diyor..
Yüreğim döndükçe döndüm ak kora..
Sabrım demir aldı, yelkenler fora..!!
Gitmek istiyorum çok uzaklara,
biri "aman" diyor, biri "es" diyor.



2 yorum:

  1. Gönül ile aklı koydum kafese..
    Biri "ümit" diyor,biri "kes" diyor..
    Çırpındıkça kaldım nefes nefese,
    biri "dayan" diyor, biri "pes" diyor..
    Yüreğim döndükçe döndüm ak kora..
    Sabrım demir aldı, yelkenler fora..!!
    Gitmek istiyorum çok uzaklara,
    biri "aman" diyor, biri "es" diyor. emeğine yüreğine sağlık kardeşim sanki içimden geçenleri dile dökmüşsün.

    YanıtlaSil
  2. 2015yılında cafede paylaştığım şiirim tamamen bana ait

    YanıtlaSil